Offline
Offline
SkOniAk napisał:
Bartek odczuwasz brak mocy bo masz skuter zablokowany ....
ta zablokowany chyba na 60 ale raz jedzie 50 a raz jedzie 55 z gorki 60 wiec mi sie wydaje ze po odblokowaniu nic by sie nie zmieniło nie wiem moze mi sie tylko tak wydaje co wy na to?
Offline
Offline
W peugotach jest blokada na cdi (przynajmniej w vivie). Jezeli jej nie zdejmiesz to silnik nie wykreci wiecej jak okolo 9k obr/min. W speedzie jest podkladka i zawirowywacz. Osiagi skutera wzrosna zaleznie od zestrojenia z innymi podzespolami. Wydech trzeba kupowac z glowa. Jezeli nie zamierzasz zmieniac cylindra to mozesz kupic tlumik klasy sport (np leovince rr), a jezeli planujesz dalszy tuning to proponowalbym dac wiecej pieniazkow,ale kupic cos konkretnego (np yasuni r).
Do wydechu najlepiej jest zamontowac sprezynki ktore sa w zestawie. Zazwyczaj sa one twardsze co powoduje ruszanie z wyzszych obrotow. Odnosnie rolek, to musisz potestowac. Niektorym krzywa momentu obrotowego spada drastycznie po wstawieniu rolek z zestawu, a niektorym daje niesamowite (jak na pierwsze wrazenie) przyspieszenie.
Odnosnie dalszego tuningu radzilbym podjac decyzje czy bedzie kupowany cylinder czy nie. Jezeli nie to brac elementy sredniej klasy (sport), a jezeli planujesz zmieniac gara to dopiero po jego zakupie montuj reszte z klasy For Race.
Offline
Offline